10 metode sa inlaturi plictiseala.

Dupa cum stiti deja, sunt tot in vacanta, o  vacanta care nu se mai termina. Iar ultimele zile le-am petrecut ,in mare, acasa, nefacand practic nimic. Nu pot sa zic ca la inceput mi-a displacut in vreun fel acest lucru. Pentru ca da, sunt lenesa, iar o zi intrega petrecuta in pat este o binecuvantare. Dar la un moment dat am inceput sa ma plictisesc si sa imi doresc ceva mai dinamic. Iar acum, chiar daca sunt inca acasa am ajuns sa imi pun alarma, sa ma trezesc mai devreme pentru ca nu imi ajunge timpul sa fac tot ce imi doresc intr-o zi.

Iata cateva lucruri pe care le poti face  ca sa mai inlaturi putin plictiseala:

  1. Citeste, citeste, citeste! O carte buna te poate trimite intr-un univers paralel si te face sa traiesti prin prisma protagonistului, deci du-te acum la biblioteca sau la librarie si gaseste ceva pe gustul tau! Aseara am terminat “Martianul” de Andy Weir, o carte mai diferita fata de ce citesc eu de obicei si, desi la inceput mi se parea foarte plictisitoare, finalul este de-a dreptul savuros. Iar acum de abia astept sa ma apuc de “Petrecere pana in zori” de F. Scott Fitzgerald, autorul meu preferat.
  2. Incearca un nou hobby, daca nu ai unul deja. Recent am reinceput sa pictez, lucru pe care nu l-am mai facut de mult. Si inca lucrez la autoportretul meu. Sper ca in final sa iasa bine, caci deocamdata seman cu un monstrulet:))
  3. Fa ceva cu mainile tale. Si aici ma refer, bine inteles, la diy. Gasesti atatea idei pe net incat nu stii de unde sa te apuci. De asemenea, daca esti incepator in acest domeniu, pe youtube sunt niste tutoriale foarte utile. In special, eu fac bijuterii din fimo. E ca si cum as fi la “gradii” si m-as juca cu plastelina.
  4. Invata ceva nou. Daca tot ai timp, de ce sa il pierzi degeaba? Am spus ca de saptamana viitoare o sa ma apuc de istoria artei, caci imi va folosi acest lucru atat de muult!
  5. Fa sport! Stiu, suna paradoxal. Acum cateva randuri am scris cat sunt de lensa si acum va sfatuiesc sa faceti sport. Desi stiu cat este de greu sa te desprinzi din pat de la serialul preferat ca sa  te duci la sala, fa-o! O sa te simti mai bine cu corpul tau daca ti-l misti din cand in cand, crede-ma! Iar cand o sa incepi sa vezi rezultate, nu o sa regreti deloc.
  6. Planuieste o excurise in care probabil nu o sa te duci niciodata :)). Este amuzant si te face sa visezi. Trebuie sa recunosc ca fac asta destul de des. Si organizez totul, de la traseu, la cazare, la vizitat, restaurante si toate activitatile pe care le vom face acolo.  Chiar zilele astea am planuit cu iubitul meu un roadtrip prin tara, daca o sa il facem vreodata, nu stiu, dar organizarea lui a fost o metoda buna de a petrece timpul.
  7. Board games! Eu si prietenii mei iubim sa jucam Activity! Daca este o zi in care nu gasim ce sa facem, pur si simplu ne strangem la unul dintre noi acasa si jucam acest joc ore in sir.
  8. Gateste! Sunt genul de persoana care cauta retete, cumpara carti si o gramda de ingrediente, dar nu ajunge niciodata sa le puna in aplicare :)). Totusi, cred ca e super sa stii sa gatesti si intr-o zi o sa reusesc sa fac si eu ceva mai avansat decat clatite sau cartofi prajiti.
  9. Fa-ti un scrapbook cu amintiri. Este acel gen de caiet cu colaje in care scrii notite si lipesti poze atat cu ceea ce te inspira, dar si cu ceea ce ai facut. Planuiesc sa fac unul dedicat acestei veri cu multe poze si bratari de la festivaluri.
  10. Relaxeaza-te. Iubesc sa imi fac dimineata un latte machiato, sa il savurez pe terasa si sa rasfoiesc reviste. 
Leave a Reply

