Back to School~ Gossip Girl

img_02511

Nu puteam sa inchei seria Back to School altfel, decat cu Gossip Girl. Sa recunoastem: serialul acesta este o sursa de inspiratie inca de cand a aparut. Si ca fana inraita Gg am studiat si restudiat outfit-urile personajelor din fiecare sezon. Toate fetele isi doreau sa fie faimoasa Blair, dar mie de la inceput mi-a placut Serena, ca mai apoi sa ma identific oarecum cu personajul lui Jenny. Dar se pare ca, totusi, stilul meu nu se mula pe al niciunui personaj. Cu toate astea, nu am putut sa nu ma las inspirata, asa ca am luat cate ceva de la fiecare.

Cum am mai spus de atatea ori, ador accesoriile de pus pe cap. Deci bentitele lui Blair mi se par cea mai stralucita idee ca accesoriu pentru scoala. Pantalonii scurti si cardiganele lalai ne duc cu gandul la Serena, iar cromatica pe care am ales-o la Jenny, evident. Am fost cu prietena mea, Bianca, sa facem acest shooting si nu ne-a fost deloc greu sa alegem locatia avand in vedere ca majoritatea timpului, protagonistele serialului  il petreceau pe acele scari de la liceu. Asa ca ne-am luat aparatele foto, termosurile si pentru cateva momente ne-am simtit exact ca in Gossip Girl.

img_02041img_02001img_02651

4 thoughts on “Back to School~ Gossip Girl

Leave a Reply

