Back to School~ Second Look

img_02891

Are you ready? Probabil raspunsul pe care l-ar da majoritatea este evident, “NU”. Dar asta este, nu ne putem revolta la nesfarsit pentru inca o saptamana de vacanta si trebuie sa facem fata acestei probleme majore.  Pentru a-mi intra si mai bine in stare am ales o  locatie cum nu se poate mai buna, curtea liceului. Mi-am petrecut ceva vreme din viata aici si desi mi-am dorit mereu sa scap si sa ajung o data la facultate, acum parca am asa un sentiment ca o sa imi fie dor.

Evident, nu o sa imi fie dor de orele plictisitoare, materiile pe care le consideram in mare parte inutile pentru ceea ce urma sa fac cu viata mea, ci imi va fi dor de pauze, de colegi, de momentele cand se trezea un coleg sa spuna o gluma in mijlocul orei.

img_02911

Si cam asa ma imbracam eu la scoala, decent, dar totusi stylish. In general, imi plac outfit-urile colorate si pline de viata, insa in momentele acestea triste, precum inceperea scolii, am observat ca port mult negru. Nu prea ma imbrac eu elegant, asa ca pantalonii clasici si camasa, n-aveau nicio sansa in aceasta combinatie. Dar am adoptat-o exact stilului meu. Camasa legata la mijloc o vad la 8 persoane din 10, asa ca am incercat o altfel de abordare. Bine inteles, m-a ajutat si tipul camasii, fiind cu doua marimi mai mare.Astfel, apropae mi-a intrat talia prin guler si doar am legat manecile ca sa nu spanzure aiurea dupa mine.  Cred ca ar fi putut fi purtata asa si ca fusta intr-un cu totul alt context. Acum urmeaza doar partea de accesorizare, care este si preferata mea. Avand in vedere tipul outfit-ului, imaginatia imi permitea foarte multe. Am optat tousi pentru ceva simplu si am ramas si la accesorii pe aceiasi cromatica.

img_03021img_03071

4 thoughts on “Back to School~ Second Look

Leave a Reply

