Back to School~ Uniform

IMG_0318(1)Momentan am acel sentiment placut cand stiu ca ar fi trebuit sa incep scoala, dar acum iata sunt studenta, asa ca pot inca sa ma bucur linistita de vacanta.

IMG_0322

Cu toate acestea, stiu exact ce simtiti voi, cei care saptamana viitoare incepeti, caci nu de mult am trecut si eu prin asta. Asa ca, am sa va vin in ajutor cu  o serie de 3 postari back to school. Am zis sa incep cu cei mai nefericiti dintre voi, cei care trebuie sa poarte o unifrma. Eu nu am avut parte niciodata de asa ceva, dar imi pot imagina cum este sa fii obligat sa te imbraci in fiecare zi la fel. Dar stati linisititi, lucrurile nu sunt chiar atat de negre. O unifroma se poate accesoriza in milioane de feluri si acest lucru ar trebui sa va starneasca mai mult imaginatia.

IMG_0338(1)

IMG_0339IMG_0341

Fusta aceasta am gasit-o in Tabita (cei din Cluj probabil stiu despre ce este vorba) si m-am gandit oarecum la aceasta postare atunci cand am achizitionat-o. Am purtat-o in stilul meu caracteristic: cu tenesi, rucsac si evident, o palarie. Insa fusta ne permite mult mai mult de atat: bocanci, cizme peste genunchi, chiar si tocuri. Deorece se va face mai frig, daca ai o astfel de fusta la uniforma, poti opta atat pentru clasicul sacou, cat si pentru o geaca de piele sau una sport, tip baseball. In rest, cred ca ar fi de preferat sa mentii un top simplu si sa te joci mai mult cu partea de accesorii, unde nu prea exista limite.

IMG_0376

2 thoughts on “Back to School~ Uniform

Leave a Reply

