I Hate You

 

IMG_0072(1)

Bun, am inceput intr-un ton impuntor si cam negativist. De ce? (nu doar pentru ca asta este imprimat pe “tricoul” pe care il port) Hmmm… pozele sunt facute pe 1 septembrie si da, oricat as parea de zambareata, urasc, urasc ca s-a terminat vara, ca in curand vom spune adio orelor petrecute la soare, rochitelor de vara si sandalelor, urasc ca incepe sa se raceasca, urasc ca mai e destul de putina vacanta.

Dar daca e sa nu privim doar jumatatea goala a paharului, toamna are si partile ei bune. Este ceva contrar, dar pe de-o parte iubesc acest anotimp chiar daca in mare imi aduce aminte de inceperea scolii. Si am sa va amintesc si voua cateva motive pentru care toamna totusi merita iubita!IMG_0056(1)

  1. Este destul de racoare, iar vremea ne permite sa bem ceai, ciocolata calda, ca nu mai vorbim de Pumpkin Spice Latte de la Starbucks care este cu desavarsire preferatul meu:)
  2. Zilele ploioase petecute pe canapea cu o carte buna in mana si o patura pufoasa
  3. Frunzele care trosnesc atunci cand calcam pe ele
  4. Ploverele ( Cum sa nu le adori? Sunt calduroase, confortabile siiiii nici nu se vede daca te-ai ingrasat un kg sau doua ca la costumele de baie, de exemplu)
  5. Halloween-ul. Desi nu sunt adepta sarbatorilor imprumutate, pot spune ca am o slabiciune pentru aceasta. Era si de asteptat avand in vedere ca iubesc atat dulciurile cat si costumele.
  6. Hainele de toamna. Caci acum ne putem juca mai mult (esarfe, palarii, tot felul de jachete si cardigane etc) deoarece nu mai sunt temperaturi care ne fac sa transpiram si in cea mai usoara rochita din in
  7. Placinta cu mere. Mama mea face in fiecare toamna cred ca o data pe saptamana. Deci nu trebuie sa ma gandesc prea mult ca sa imi vina acea aroma de mar cop cu scortisoara in gura. Din cate am inteles, nu se face prea greu deci clar e un must bake in acest sezon:))
  8. Maratoanele de filme. Daca e urat afara, mi se intampla destul de des sa spun ca ma uit la un film si sa ajung sa ma uit la vreo 5. Imi place in special sa revad filmele Disney. Nu cred ca as putea sa ma plictisesc vreodata de ele.
  9. Plimbarile in natura. Si ca sa fac o paranteza, ies si niste poze destul de faine printre toate frunzele care si-au schimbat culoarea.
  10. Diminetile incetosate. Nu sunt o persoan matinala, asa ca le prindeam doar atunci cand mergeam la scoala. Dar chiar imi facea o oarecare placere (stiu ca suna ciudat) sa merg spre liceu cu termosul plin cu ceai sau cafea fierbinte in mana si sa inspir acel aer rece.

IMG_0062(1)IMG_0070(1)IMG_0074(1)IMG_0077(1)IMG_0079(1)

Leave a Reply

