Povesti nespuse (part I)

Si iata-ne pentru a doua oara la Untold, care este fara doar si poate cel mai tare festival din tara. Desi nu sunt genul care lasa lucrurile pe ultima suta ( dovada fiind faptul ca mi-am luat biletul inca din noiembrie) niciodata nu am reusit sa imi iau bratara pentru festival cu o zi inainte. Anul trecut, sincer nu stiu cu ce am pierdut vremea, insa anul acesta m-a apucat fix atunci dorinta de schimbare si am petrecut cateva ore bune obtinand culoarea pe care mi-o doream la Vestige.

De fapt cred ca merita povestit totul. Eram acasa de aproximativ 24 de ore, iar colegii mei cu care mergeam la festival au zis sa mergem cu trenul ca au fost ei anul trecut si era un vagon intreg care mergea la Untold si era un fel de party acolo foarte tare. Toate bune si frumoase pana aici. Insa cu cateva ore inainte sa plecam, eram la cafea si iubitul meu primeste un telefon in care i se transmite ca se fac ceva lucrari si trenul s-ar putea sa fie anulat. De atunci, am inceput toti sa dam in continuu telefoane la informatii, dar ghici ce?, nu am primit niciodata un raspuns concret. Intr-un final am reusit sa ne urcam in trenul care ducea pana la Cluj. Acesta avea 2 vagoane si in mare parte era format din oameni faini care mergeau la festival. Cu intarzierile obisnuite pentru CFR, am ajuns la 6 dimineata in fosta capitala a tineretului, iar eu am apucat sa dorm 2 ore pentru ca de la ora 10 aveam programare la coafor. Dar se pare ca doua cafele nu au fost de ajuns pentru ca  tot dormeam pe mine si imi era frica sa nu atipesc in timp ce ma tundea Andreea. Intre timp colegii mei si-au luat bratarile de festival, iar pe mine m-au lasat cumva pe langa:))

Asa ca pe data de 4, nu am mai ezitat si am mers de la ora 3 sa imi iau bratara. Am dat o tura sa vedem ce se poate face pe acolo si apoi am lenevit putin pe iarba. Vai cat poate sa imi placa aceasta atmosfera! Am participat chiar si la un concurs organizat de H&M.  Concursurile de genu’ nu prea sunt punctul meu forte, de aceea am ramas surprinsa ca am iesit pe locul 2. Ce trebuia sa facem? Ei bine, trebuia sa sarim intr-o piscina cu bile ( mereu mi-am dorit sa fac asta!) sa inotam prin bile, sa iesim pe o franghie din piscina si  sa alergam pana intr-un punct. A fost o experienta tare faina:)

Si apoi au urmat concertele. Ne-am lasat purtati pe ritmurile  melodiilor mixate de Dimitri Vegas & Like Mike pana in zori cand ne-am intors intr-un final acasa sa mai dormim putin caci ne mai asteptau 3 astfel de zile:)

Leave a Reply

