Electric Castle

1Da, stiu. A trecut ceva vreme de la minunatul festival, dar chiar simt nevoia sa scriu despre experienta petrecuta acolo. Se intampla cu putin inainte de admitere si fara sa tin cont de vremea de afara, am zis ca imi permit o zi libera ca sa vad si eu cum e la acest festival. Am fost foarte inspirata cand din toate cele 4 zile in care s-a desfasurat, am ales chiar ziua de sambata, exact cand a fost cea mai mare furtuna. Dar trecand peste toate astea, oamenii invata din greseli si de aceea vreau sa impartasesc cu voi cele intamplate.

Cum decizia de a merge la Electric a fost luata ad-hoc, evident ca am mers nepregatita. Doar cat de tare poate sa si ploua? Raspunsul este evident, foarte tare. Asa ca va sfatuiesc ca inainte de a merge la orice festival sa verificati prognoza meteo si daca va ploua, nu mai stati pe ganduri si luati-va niste cizme de cauciuc. Sunt un must have, credeti-ma! Si la fel ca anul trecut, si acum stocul la aceste cizme a fost epuizat mai in tot Clujul. Eu insa am mers in tenesi. Mare greseala! La un moment dat mi se prindeau atat de tare in nori incat de abia mai puteam sa merg. Ca sa nu mai zic ca spre finalul serii apa si noroiul imi ajungeau mult peste glezne. De asemenea, ar trebui sa luati in calcul si o pelerina de ploaie. Gasiti si acolo de cumparat, dar va sugerez sa veniti cu ele de acasa, caci altfel pana ajungeti sa va cumparati veti fii deja foarte uzi.

Imi pare sincer rau ca vremea a fost in acest fel. Un taximetrist mi-a zis ca asta e blestemul Electric Castle. In rest, locatia e de vis, cu castelul si toate cele. Sa speram ca la anul va fi vremea mai buna:)

Leave a Reply

