Beach, please

IMG_9894(1)

Am ajuns in sfarsit si la mare. Dupa atata stres si agitatie de care am avut parte din belsug anul acesta, tot ce aveam nevoie era sa aud sunetul valurilor si sa simt mirosul acela sarat al apei combinat cu mirosul lotiunii de plaja.

Weekend-ul prelungit petrecut la mare, a fost ocazia perfecta pentru relaxare, distractie si dans in cluburile ultrapline din statiune si pentru a intretine noua mea obsesie pentru costumele de baie intregi. Desi multe fete sunt total impotriva lor deoarece “Te bronzezi cu urme”, eu efectiv le ador. Mi se par mult mai elegante si stilate, iar in ceea ce priveste bronzul, dupa cum puteti observa in poze, noi, nu avem o relatie prea buna. Pielea mea este foarte deschisa, iar o zi la plaja pentru mine inseamna doar roseata si usturime. Nu am obtinut niciodata bronzul acela cicocolatiu cu care se lauda multe fete, asa ca am renuntat, iar statul sub umbrela si lotiunea cu factor mare de protectie pentru mine suna chiar bine.

IMG_9668(1)IMG_9670(1)IMG_9731(1)IMG_9802(1)

Leave a Reply

