PROMise for a Better Future

 

D4S_5541

Et c’est fini…

Inca nu realizez ca a trecut totul: liceul, orele de mate, chiulitul, cafelele de la prima ora, pauzele de 10 minute, vacantele lungi, temele facute in pauza, tezele, glumitele intre colegii de banca, tot! Se pare ca acesti 4 ani, cei mai frumosi din viata noastra dupa spusele unora, s-au scurs atat de rapid lasand in urma o multime de amintiri minunate. Inca ma simt ca si cand as fi in clasa a IX-a, pasind pentru prima oara pe poarta liceului…

Dar gata cu nostalgia! Sa vorbim despre ceva mai pe placul tuturor: banchetul. Cat tam-tam, cate pregatiri pentru ultima noapte petrecuta impreuna cu totii! Iar gasirea rochiei perfecte reprezinta cu siguranta cea mai mare provocare. Sa imi cumpar o rochie sau sa o fac la croitor? Daca isi mai cumpara cineva aceiasi rochie? Daca nu iese cum mi-am dorit? Cate intrebari, cate ganduri, cate raspunsuri incerte. Dupa ce am petrecut ore si ore pe weheartit si pinterest cautand modele si inspiratie am ajuns la o concluzie: nu cred ca o sa stiu vreodata exact ce vreau:)) Asa ca, am mers la risc si mi-am cumparat o rochie gata facuta. Era o zi ploiaoasa , eram deja de ore bune prin magazine si imi pierdusem tot cheful, cand am vazut-o pe ea, rochia mult visata.

13320993_1195253527174305_2500221884745670772_o

Ziua banchetului… o harababura totala. Poate pentru baieti nu este acelasi lucru, dar la fete…vai! Mereu pe fuga, de la coafor la machiaj,  la ultimele reutsuri ale rochiei, inca un strat de lac pe unghii, mai facem un selfie si tot asa. Ma mir ca atunci cand ajungem seara mega dichisite nu adormim cu capul pe masa de la atata oboseala. Dar emotiile si adrenalina ne tin in priza.

13403311_1195253523840972_4227221198280760399_oD4S_5527D4S_5546

Si intr-un final, ajungem acolo. Sala somptuasa, sampania aurie in paharele cu picior inalt, zambete peste tot si blitzuri. Lumea este fericita. Normal, doar este o seara speciala. Pasesti cu incredere pe tocurile, de preferat comode (pe care le-ai ales probabil pe ultima suta), pe covorul rosu. Capetele se intorc. Toata lumea este curioasa de aparitia fiecareia. Cum si-a facut parul? Wow! De unde si-a luat rochia? Ce machiaj are?

D4S_5587

D4S_5596

Iar ceea ce urmeaza este greu de descris in cuvinte. Dar probabil va imaginati. Dans, dans, dans, veselie, cateva lacrimi regretand ca s-a terminat totul, si cam asta e banchetul!

D4S_5633D4S_5634

One thought on “PROMise for a Better Future

  1. Dragă Sabina,imi este greu să mi te imaginez așa cum ești acum. Erai de-o șchioapă când v-ați mutat de la bloc. Ești i frumoasă și scri minunat. Continuă să faci ce-ți place și viața te va răsplăti. Succes!

    Like

Leave a Reply

