Innamorati

D4S_8237

Se intampla la inceput de aprilie. A trecut ceva vreme de atunci, dar surprinzator vremea era mult mai buna. Foarte cald, chiar. Desi peisajul, rochia mea, atmosfera, totul ma duce cumva cu gandul la sudul Italiei, fotografiile au fost facute la doi pasi de casa, la Parcul Dendrologic, un loc absolut superb. Am mai fost acolo de cateva ori, insa am trecut pe langa aceasta cladire fara a o baga in seama.

De data aceasta insa am intrat in atmosfera italieneasca si au iesit cateva cadre superbe. Ma simteam ca o gospodina de prin anii ’50-’60 pe o straduta dinaceia ingusta, pavata cu piatra cubica, care tocmai scosese lasagna din cuptor si isi astepta sotul in pragul usii. Iar el, el venea grabit acasa conducand un Fiat 500, unul dintre primele modele.

D4S_8824
Dar, revenind putin in vremurile noastre, in 2016, a fost pur si simplu o dupamasa frumoasa petrecuta alaturi de iubitul meu si alti oamnei faini, intr-un loc de vis, care, aparent, te face sa visezi cu ochii deschisi.

D4S_8144D4S_8226D4S_8804

2 thoughts on “Innamorati

Leave a Reply

