50s

D4S_7356

Daca ar fi sa aleg o perioada in care mi-ar placea sa traiesc, cu siguranta ar fi anii 50′. De ce? Pe bune acum, cum sa nu ma indragostesc de aceasta perioada a fustelor pana la genunchi, a bulinelor, a filmelor cu Audrey Hepburn.

Daca ar fi sa aleg o perioada pe care mi-ar placea sa o retraiesc, cu siguranta ar fi anii de liceu. Probabil este inutil sa mai argumentez de ce as face asta. Si a venit acel moment, ca in viata oricarui elev de clasa a XII-a ,cand se fac pozele de album. A fost destul de dificila alegerea unui outfit, nu neg. Dar in incercarea mea de a ma decide asupra rochitei pe care urma sa o port, a venit o colega in ajutor. Mi-a spus ceva de genul: Depinde ce impresie vrei sa le lasi colegiilor.

D4S_7352D4S_7430D4S_7443

D4S_7462

Si astfel, am optat pentru acesta rochita pe care am cumparat-o pentru un cu totul alt eveniment, dar care cred ca s-a potrivit perfect pentru aceste fotografii, care vor fi mai mult decat atat, vor fi niste amintiri pe viata.

D4S_7464D4S_7476D4S_7513D4S_7714D4S_8007D4S_8012

Leave a Reply

