Skiing in Style

image

Nu pot sa cred cum  trece timpul. Acum e senin, soare și grade cu plus. Dar weekendul trecut după niște zile de ninsoare ca în povesti, multe cafele și nopți de învățat am ajuns finally la munte. Anul acesta am neglijat orice forma de sport, chiar și cel mult iubit de mine – skiul. 
Noroc ca sâmbăta  trecuta am încălțat din nou clăparii și hai sus pe pârtie. Vremea era superba, pârtiile erau bune, iar noi exaltați.  La toate astea s-a mai adăugat și un concert super awesome cu Subcarpati.

image

Chiar îmi era dor de aerul rece, zăpada orbitoare și sunetul canturilor pe zăpadă.
Nu mai știu cine mi-a spus cât de greu e sa fii fashion pe pârtie.  Și mulți înțeleg asta total greșit,  având în vedere ca toți suntem satuli de paltonarii în blugi și clăpari.  Ei bine, pentru cei care chiar inteleg scopurile iesirilor la munte si a sporturilor de iarna, pentru un plus de stil ochelarii cu lentile mirror cât mai mari și gecile de ski colorate cu printuri interesante sunt must have.

image

image

image

image

Leave a Reply

