Xmas Room

IMG_9184Avand in vedere mica mea obsesie pentru decoratiuniile de Craciun( si pentru Craciun, de altfel), nu am putut rezista tentatiei sa aduc cateva si la mine in camera. Cred ca asta este o idee buna pentru a simti si mai mult spiritul festiv al acestei luni.

Ce am facut? Ei bine, de data asta m-am limitat la ceva simplu: o instalatie in jurul patului, niste betisoare de scortisoara ca sa simt mirosul specific iernii si cativa braduleti mici aurii si rosii, in ton  cu sezonul, imprastiati random pe nopriere si pe masuta de toaleta.  Bineinteles, am scos la inaintare si colectia mea de cercei specifici sarbatorilor si cateva lumanari parfumate. IMG_9213

Dar ce ador eu mai mult si mai mult sunt cu siguranta decoratiuniile handmade. Din pacate, nu am avut prea mult timp sa ma ocup de acest domeniu in acest an, deocamdata. Am realizat doar acest mini bradut din reviste. Se face simplu si e si din materiale reciclabile. Nu e genial? Atat bradutul, cat si multe alte decorartiuni, felicitari, retete foarte faine puteti gasi pe site-ul Marthei Stewart . Chiar e o sursa foarte buna pentru inspiratie.

Asa ca, tot ce mai imi ramane de facut este imi beau ceiucul de mere cu scortisoara sa ma intind in pat si sa pun televizorul pe Fireplace (Ce te poate duce mai mult cu gandul la iarna decat trosnitul lemnelor in semineu?)

IMG_9183IMG_9196IMG_9182IMG_9198IMG_9201IMG_9207

Leave a Reply

