Summer ’15

summer

Stau pe balcon si ascult OCS- Cineva sa ne aduca vara inapoi , mai iau o gura din limonada. E foarte cald. Ma gandesc sa fac chiar o baie in piscina. Nu prea pare chiar scenariul unei zile de toamna, nu? Dar, din pacate, este. Este deja septembrie si vara ni s-a scurs printre degete. Can we restart summer? Pleaseeee!!! 

Si sa rememoram putin aceasta vara. A fost clar cea mai tare vara ever!!! Nici nu prea as sti de unde sa incep, asu, Untold, zilele petrecute la piscina, sau cu cele la mare sau poate cu majoratele… Vai!!! Nu pot sa cred ca a trecut. Parca ieri faceam postarea cu planurile mele pentru aceasta vacanta, care la acel moment erau foarte incerte. Nu stiam daca urma sa fiu acceptata la asu, iar acum, uite, imi vine sa plang de dorul acelor zile petrecute la atelier sau pe holurile caminului. De fapt, cred ca as vrea sa retraiesc fiecare amintire din aceasta vara.

Si desi imi este destul de greu sa aleg, m-am gandit sa fac un top 15 (ca tot a fost summer’15) a celor mai frumoase lucruri din aceasta vara 🙂

1.Cocktails with ma’ girls

2. Baia in mare pe timp de ploaie, imbracate

3. Apusul de pe vaporas (+Strngbow&friends)

4. 18 in Cluj

5. Primul rand la Untold

6. Spuma party

7.Baie in mare noaptea

8. Cina de pe ponton

9. Kitch party

10. Shibori

11. Treasure Hunt

12. Parul colorat

13. Prietenii noi

14. Cafeaua de pe balcon

15. VARA, vara in sine! pt ca este atat de greu sa alegi 15 lucruri. De fapt, primele 14 au venit intr-un mod fluent, aproape ca nu ma puteam opri din scris. Dar cand am ajuns la punctul 15 si mi-am dat seama ca mai sunt atatea de spus, iar eu nu stiu care ar fi  acel cel mai potrivit , am zis sa rezum totul intr-un cuvant, un cuvant magic!

One thought on “Summer ’15

Leave a Reply

