18 ani, infinit

20150719_224915

Am doar 18 ani, Sunt nebun, iubesc si nu am baaani:))

Si da, cam asta este caracteristic varstei. Practic, Tudor Chirila are dreptate. Ne credem invincibili, credem ca lumea este a noastra, avem cei mai tari prieteni din lume si descoperim dragostea adevarata. Nu ne pasa daca, poate, ne inselam. Un lucru este cert- vrem sa traim clipa pentru ca de acum ar trebui sa fim liberi, pe propriile noastre puteri. Suntem niste adulti acum. Bine, toate astea sunt doar in teorie:)) Dar noi, cei proaspeti deveniti oameni mari , credem cu tarie ca toate visele ni se vor implini!

Mi-as fi dorit sa am mai multe poze de la majoratul meu. Sa fie surprinse clipele de fericire. Dar cine mai avea chef de poze, doar traiam clipa si a fost genial! Caci de’ am doar 18 ANI!

Leave a Reply

