We Are Sailing

IMG_8347Si continuam seria #50daysofhappiness cu ziua 6.

Dar mai intai as vrea sa imi cer scuze ca in aceasta luna am fost practic inactiva pe blog, dar totul are o explicatie. Am avut parte de o experienta unica timp de doua saptamani in care nu prea am avut timp nici sa respir, Dar, voi scrie despre asta intr-o postare viitoaare.

Revenind la subiect, cum sa mai adaugi inca o zi la acest challenge? Raspunsul este simplu: se iau cativa prieteni apropiati, se duc intr-un loc minunat, se ia o barca si se umple frigiderul de Red’s sau Strongbow ( sau ambele:)) ).

IMG_8348 IMG_8463

Chiar simteam nevoia unei astfel de zile, cand doar stam chill, la apus, povestind ce am mai facut vara asta, iar pe fundal Rod Stewart cu I am sailing. IMG_8519 IMG_8561 IMG_8598 IMG_8647 IMG_8764 IMG_8823 IMG_8824 IMG_8827 IMG_8828 IMG_8853

Leave a Reply

