Dancing With Myself

IMG_8213

Sunt inca in pijama. Nu de mult m-am trezit caci daaamn! e vacanta de vara. Dar, evident cand avem tot timpul din lume, afara ploua cu galeata. Dar nu-i problema. Chiar imi place imaginea pe care o vad in oglinda. Pijamaua mea cu Betty Boop, in mana o ceasca de ceai si eu rotindu-ma prin camera pe muzica lui Billy Idol.
IMG_8217  Stateam si recapitulam putin ultima perioada. Unii spun ca anii de liceu sunt cei mai frumosi, altii ca din contra, nici nu se compara cu anii de studentie. Eu, inca nu le-am experimentat pe amandoua sa pot sa imi dau cu parerea, dar sunt sigura ca in ambele etape ale vietii distractia este prezenta aproape nonstop.

Numai cate tipuri de petreceri…Vai! In aer liber, in pijamale, zile de nastere, la cabane, cand e cineva singur acasa etc. Si spre deosebire de petrecerile la care vom merge cand  vom fi adulti cu acte in regula, acum dress code-ul este chiar atat de neimportant. Clar nu o sa se poata compara niciodata o noapte la un prieten unde s-a adunat jumatate de liceu cu o nunta simandicoasa pe malul unui lac. Asa ca let’s take a XXL sweater! Who cares?!IMG_8208

Leave a Reply

