Roar!

IMG_8173IMG_8176(1)

#50daysofhappiness~ Day3

Stau in pat si ma uit la prognoza. Vestea ca va ploua mai toata saptamana nu poate decat sa ma intristeze. Rememorez putin ultima mea zi petrecuta pe liziera Dunarii. 35 de grade si cel putin 3 pahare de Aperol.  Totul era in nuante de albastru si verde. Mai putin, evident outfitul meu (si paharele de Aperol :)) ). Ador acest nou trend, Africana i-as spune. Poate pentru un moment ai crede ca mda, este ok, dar pentru un safari sau pentru un trib din Africa. Ei bine, eu zic ca merge de minune si in jungla urbana, dar mai ales in vacante.

20150614_135453 20150614_135744   IMG_8185 Poate nu am calatorit pe un elefant si nu am vazut nici lei sau girafe, dar vegetatia abundenta, printul pantalonilor si Katy Perry-Roar pe fundal m-au facut sa ma simt ca intr-un safari.

Iar acum cand ma uit la cerul innorat parca as vrea sa fiu  la fel de mult ca intr-un safari, la piscina, la Dunare, lenevind pe un sezlong si admirand privelistea.IMG_8193 IMG_8198(1) IMG_8200

Leave a Reply

