Danube Calling

IMG_815320150613_121852 20150613_123736 20150613_124002

Si continuam seria #50daysofhappiness cu ziua numarul doi dintr-un loc cum nu se poate mai frumos. Broaste testoase, cai salbatici, soare, miros de alge si multa vegetatie. Am tinut mortis sa scriu de aici. Chiar daca probabil peisajul mi s-a intiparit pe veci pe retina cred ca tot cel mai bine pot sa il descriu de aici, de pe ponton.


IMG_815420150613_135723 20150613_135729

Pur si simplu ador zilele astea cand imi iau repede o pereche de pantaloni scurti (salopeta in cazul de fata), costumul de baie si ochelarii si plecam cu noapte-n cap la Dunare. Lenevim putin la piscina si admiram privelistea.  Ce vad in fata ochilor? Picioarele mele inca nebronzate, pedichiura turcoaz, piscina in aceiasi nuanta, iar in spate, Dunarea pe care circula in sus si-n jos ba salupe, ba skijeturi sau oameni care fac ski nautic. Cu alte cuvinte oameni care profita de aceasta vreme de vara.

20150613_142957  Dar se insereaza si e timpul sa mai dau si pe acasa. Imi place sa stabat acest drum, chiar daca inca ma mai sperie soparele inofensive care tasnesc in fata mea din mai toate tufisurile. Imi scot din frigider niste cidru de mere si ies pe ponton. Ma uit la Dunarea care deja capatase nuante rozali-corai de la apus. Mai iau o gura de cidru si observ ca mi se alatura si una dintre broscutele testoate care ne-au adoptat. Da, ele pe noi si nu invers. S-au gandit sa isi mute resedinta la noi in curte imediat dupa ce am descoperit noi acest loc minunat si probabil, au fost, la fel ca si noi, vrajite, caci n-au mai plecat.20150613_183618    IMG_8160 IMG_8169

One thought on “Danube Calling

Leave a Reply

