Forget About This Mood

IMG_0684Ai avut vreodata o zi in care nu-ti venea sa te dai jos in pat? Tot ce puteai sa faci era sa revezi pentru a 5-a oara toate episoadele din Gossip Girl? Sau pur si simplu sa pierzi vremea pe internet?

Well, in ultima vreme pentru mine pot spune ca au fost saptamani! Iar la sfarsitul zilei, cand realizam ca nu am facut nimic important, ma simteam oribil. Imi promiteam ca in urmatoarea zi va fi ceva diferit. Dar, ghici ce? Efortul maxim pe care il depuneam era cand ma duceam pana in bucatarie dupa inca o cana de ceai. Poate era si din cauza vremii, ploua in continuu si n-am mai vazut soarele demult. Dar asta nu este o scuza, sau cel putin nu ar trebui sa fie!

Ce ma scoate pe mIMG_0683ine din aceasta stare?

1.Hmm, putina miscare urmata de un dus rece. Mda, poate sunt putin cam lenesa si nu mi-am mai reinnoit abonamentu la sala de vreo 2 saptamani. Dar ma gandesc ca mai e foarte putin timp pana  vine vremea costumelor de baie si trebuie sa fim fit! In plus, am gasit niste filmulete pe youtube cu antrenamentele ingerilor de la Victoria Secret.

2. To-Do-List. Ador astfel de liste! Le fac mereu pentru ca imi place sa fiu organizata. Si cu cat ai mai multe lucruri pe lista cu atat mai putina nevoie de a mai lungi sederea ta in pat vei simti. Stabileste-ti deadline-uri, asa vei fi ma motivata sa te apuci de treaba!IMG_0685

3. Wishlist. Asta functioneaza cel mai bine la mine. Imi place sa visez cu ochii deschisi, in perioada aceasta in special la vara, la vacanta. Tu ce planuri ai? Mare? Festivaluri? Poate vreo destinatie exotica? Ei bine, in cazul in care n-ai este ocazia perfecta sa iti faci. Nu lasa vara asta sa fie doar vis, planuieste si fa astfel incat sa devina realitate. Entuziasmul pentru vara crede-ma ca te va energiza!

Dar cel mai important Don’t wait all week for the weekend, all year for the summer and all life for happiness. Bref, e timpul sa te ridici din pat si sa faci ceva:))

on va dormir

Leave a Reply

