Take It Easy!

IMG_1641

Imi place sa incerc de toate. De la sporturi la carti, de la mancaruri ciudate la hobby-uri mai putin ilook (9)ntalnite, de la bungee jumping la pescuit. Unele mi se potrivesc, altele nu. Am mai incercat sa pescuiesc o data. Eram in Delta acum vreo cativa ani. Nu mi-a placut deloc. Mi s-a parut plictisitor si cum am un temperament mai vulcanic m-am si enervat repede pentru ca nu prindeam nimic si mai ales ca mi se tot agatat undita in niste nuferi si nu puteam nici cum sa o descalcesc.

Lui tata in schimb ii place enorm.  N-am putut sa inteleg de ce, pana in acest weekend. Am mers cu el la casa de pe liziera. Locul este superb, dar nu obisnuiesc sa merg acolo decat vara cand sunt piscine, plimbari cu barca si alte chestii. Asa ca in lipsa de ocupatie am stat pe ponton cu o undita in fata. Nu stiu daca ce am facut se poate numi pescuit, caci n-am prins nimic, dar mi-a placut la nebunie.

IMG_1648Soarele imi ardea pe fata, genunchii imi erau reci (din cauza blugilor:)) ) si cerul se reflecta in Dunare. Inconjurata de aceasta atmosfera linistitoare am inceput sa ma gandesc, sa rememorez toate clipele importante si sa imi dau seama care probleme sunt prioritare si care nu. Chair m-a ajutat aceasta zi pe malul apei. Poate ca, din cand in cand,  chiar ar fi bine sa ne rupem de zilele agitate cu care suntem atat de obisnuiti. Pana la urma daca luam o pauza nu se prabuseste Universul, nici macar propriul nostru Univers. Asa ca renunta la fustele creion si stilettos, ia-ti tenesii, blugii rupti ( am dezvoltat o obsesie pentru ei) si relaxeaza-te!

IMG_1633

Leave a Reply

