Painting Snow

IMG_7422Duminica. Mainile inca imi sunt pline de vopsele. Incerc sa fac un portret a lui Paul Cezanne. Dar n-am mai pictat de mult si se pare ca mi-am cam pierdut din indemanare, iar din aceasta cauza pot spune ca mi-am si pierdut oarecum cheful. Ma uit pe geam. Ninge ca-n povesti de azi dimineata. Acest fapt poate doar sa ma bucure. Dar ma intorc de indata la pictura mea. Ma gandesc ca poate unii invata pentru BAc sau pentru admitere sau pur si simplu lenevesc in pat. Iar eu, eu pictez.

Pe fundal ascult Do you wanna build a snowman. Adevarul este ca imi plac la nebunie cantecelele din filmele Disney. Incep sa ma gandec la oameni de zapada, la Olaf, la zapada in sine. Si ma gandesc cat de dor imi va fi de aceasta prin martie-aprilie. Asa ca de ce stau eu in casa?!

Ma echipez si ies in curte. Da, poate n-am facut un om de zapada, si nici nu m-am batut cu bulgari, dar aceasta plimbare, pasii mei si zapda inghetata care trosnea sub ei, fulgii reci care imi cadeau pe fata. Da, cu siguranta mi-a placut!
IMG_7418  IMG_7425 IMG_7428 IMG_7429 IMG_7431

Leave a Reply

