Snow Day

IMG_0574

E duminica, iar telefonul suna la 6:50, alarma sa fiu mai exacta. Avand in vedere ca este weekend si ca eu chiar ador sa lenevsc pana la pranz in pat, acest lucru pare destul de surprinzator. Dar nu si cand e iarna si e vorba de ski! Asa ca n-am mai visat nici macar 5 minute si am inceput sa ma echipez.

Nu sunt  o sportiva de fel, merg la sala rar, mai mult de nevoie. Dar skiul este cu totul altceva! Daca nu mi-ar ceda picioarele as skia 24 din 24. Si dupa un drum prin padure, printre brazii inzapeziti si cascadele devenite turturi, am ajuns la Transalpina. Si pentru ca am fost matinali am facut prima tura pe partie. And this is pure happiness, darlings! 

Si cam asa am celebrat noi ziua internationala a zapezii. Aaa, am uitat sa spun ca azi in timp ce imi beam ceaiul la Apres ski si ma uitam la oamenii din snow park mi-a venit aceasta dorinta exagerat de mare de a invata sa ma dau pe placa. Chiar trebuie sa o fac! Nu o sa renunt la skiuri, bine inteles, dar sunt sigura ca imi va placea.IMG_0568 IMG_0571      IMG_060610410378_893201670713858_1740619080877093649_n

Leave a Reply

