First of the Year

look (23)

Si iata-ne in 2015! De obicei in ultimele zile din an ma gandeam intens la ce va urma, la schimbarile  pe care vreau sa le fac in viata mea, la ce vreau sa renunt si la ce vreau sa adaug. Mancatul sanatos si mersul la sala se regaseau probabil in obiectivele mele din fiecare an. Dar ultimele zile din 2014 au fost atat de aglomerate incat nici nu mi-am dat seama cum a trecut totul si deja era numaratoarea inversa pentru 2015. Donc, nu mi-am facut nicio propunere in acest an, as putea sa le fac acum, caci nu ar schimba prea tare situatia. Dar nu cred ca vreau! De fapt in acest an voi incerca sa traiesc mai mult prezentul si sa ma gandesc mai putin la viitor. Mai bine niste amintiri frumoase, decat niste planuri esuate.

xoxo,S

Leave a Reply

