About Christmas

IMG_7262(1)

Christmas is over now! Bun, o recapitulare a acestui Craciun… Cred ca a fost cel mai cald de cand m-am nascut eu. A fost ok sa port doar un plover si sa nu inghet, dar cred ca as fi preferat totusi sa fie zapada. Si imediat cum a trecut Craciunul  a si inceput sa ninga. Ce sa mai inteleg eu de aici?:)) Dar chiar daca nu am avut acel white Christmas, a fost unul dintre cele mai frumoase Craciunuri. . Desi este perioada mea preferata din an si sunt cat se poate de innebunita dupa tot ce insemna colinde, decoratiuni, braduti etc, in acest an chiar l-am asteptat mai mult decat oricand. De ce? Sora si majoritatea prietenilor mei au plecat in octombrie pe la faculatati prin toate colturile tarii, iar acum au venit acasa. Si mi-a fost ataaat de dor de ei! Deci anul asta nu am asteptat numai turta dulce si  filmele de Craciun, ci si ceva mult mai important.

Aceasta poza am facut-o cu sora mea si cu Brully exact inainte sa plecam la tara la bunica. Cred ca asta imi place cel mai mult la Craciun, faptul ca ai pe toata lumea aproape!

Leave a Reply

