#CountDownToChristmas Part IV: Secret Santa

IMG_9852

Se intampla acum o saptamana. De abaia scapasem de teza la engleza cand stresul cauzat de scoala a fost inlocuit de spiritul de sarbatori. Din clasa a IX-a avem traditia asta in clasa, de fapt, cam toate clasele o au:)). Se trag cam cu o saptamana inainte de vacanta biletele cu numele colegiilor pentru cadouri. Anul asta pot spune ca am fost norocoasa. Am tras-o pe colega mea de banca.

Din aceasta cauza poate, am vrut sa ii fac un cadou mai special, un cadou pe care sa il tina minte. Bine, nu m-am putut abtine si i-am luat un colier statement de la Zara, absolut genial! Dar tot nu era ceva de care isi va aduce aminte. Si atunci mi-a venit aceasta idee. Am luat o cutiuta de bijuterii cu fundita si toate cele si m-am dus in garaj. Am scotocit ceva dupa sacul de carbuni, si fix cand l-am gasit cainele meu Cuanti s-a gandit sa sara si sa ma impinga pe toti acei carbuni negrii. Cand am intrat in casa, mama s-a agitat putin pentru ca lasam o dara neagra in urma mea, dar eu mi-am indeplinit scopul. Aveam un carbune pe care sa il pun in cutiuta de bijuterii.

Nu pot sa ii uit fata colegei mele de banca, cand a vazut cadoul! La inceput entuziasmata, apoi socata. Dar am scos adevaratul cadou din geanta si totul a fost ok 😀

Bineinteles ca si eu am primit la randul meu un cadou de la un Mos Secret. Iar el stia despre obsesia mea pentru Craciun, asa ca am primit acest lantisoru cu Mos Craciun foarte dragut.

IMG_9848  IMG_9862IMG_9853  IMG_9882

Leave a Reply

