SuperBlog Experience

IMG_9772Constanta, Craiova, Brasov, Bucuresti, Petrosani. Suntem peste tot. Dar weekendul trecut am fost intr-un singur loc, noi, bloggerii de pretutindeni. Ne-am reunit, mai bine spus SuperBlog ne-a reunit la Vila Alpin in Straja.

Spre deosebire de ceilalti, pot spune ca am fost o norocoasa si am petrecut doar jumatate de ora pe drum pana la destinatie. Sambata a fost o zi perfecta de ski. Anul trecut nu am prins nicio astfel de zi! Mi-am lasat lucrurile in camera si pe partie cu mine! IMG_9742IMG_9746

De abia cand m-am intors in camera, dupa ce mi-am mai potolit putin pofta de ski, am observat ce priveliste minunate ne oferea balconul. Mi-am dat seama ca obrajii imi ardeau, asa ca mi-am pus ochelarii de soare si am inceput sa ma relaxez putin. Dar nu prea mult, caci la ora 5 a inceput Gala!

Dupa vreo 2 ore in care fiecare a tinut cate un speech si am fost premiati de catre sponsori, a urmat petrecerea! Bref, a fost un weekend super tare, demn de superblog:)) IMG_9749 IMG_9763  IMG_9775IMG_9826

One thought on “SuperBlog Experience

  1. Pingback: SuperBlog | Gala SuperBlog 2014. De Straja la distracție

Leave a Reply

