Thoughtful

D4S_1597 D4S_1610 D4S_1640

Am spus sa allternez putin situatia si sa nu va mai innebunesc cu postari despre Craciun. Si pur si simplu nu am rezistat sa nu pun aceste foto pe blog. Imi era dor de un look post, dar avand in vedere vremea (ploioasa) de afara de abia am putut sa ma ridic din pat, dar mite sa mai fac si niste poze si sa fiu draguta si zambitoare.

Am citit in ultmiul timp atatea pareri despre bloguri, unele pozitive, altele negative. Unele spuneau ca toata chestia asta e o ipocrizie, bloggerii dorind sa arate viata lor “perfecta”. Dar acesta nu este adevarul! Da, si blogerri trec prin perioade nu chiar frumoase, cand poate sunt posomorati sau doar nu au chef de nimic. Doar ca adevarul este ca atunci cand te pui sa citesti un blog chiar nu vrei sa vezi fete triste si ganduri negative. Iar pe mine blogul chiar m-a ajutat sa vad partea plina a paharului.D4S_1653D4S_1654 D4S_1656

One thought on “Thoughtful

Leave a Reply

