#CountingDownToChristmas Day 1~ Christmas Fairs

IMG_7010   IMG_7009

Oficial mai sunt doar 25 de zile pana la Craciun! Si, oficial, pot sa imi impartasesc entuziasmul care il am de prin august:)). Ador faptul ca in decembrie totul se schimba, totul devine mai frumos. Luminite, brazi, zambete, oameni cu bratele pline de cadouri, colinde si mai ales targurile de Craciun. Iar anul acesta am inceput pregatirile pentru Craciun in forta, la targurile din Viena. In prima seara am mers la cel de la Prater si apoi in Stephanplatz. Si ca o iubitoare declarata de dulciuri, am incercat toate bunatatile. Preferatele mele? Zmeura invelita in ciocolata cu lapte. Trebuie sa o incercati, este absolut delicioasa. Dar amosfera de acolo este cea mai priceless. Oameni zambitori (mai ales cei din fata standurilor cu punch), stand la mese inalte sau pur si simplu umbland de colo colo cu cate o canuta simpatica aburinda in mana. Si pentru doar 3 euro poti lua cana acasa. Ar fi un suvenir destul de interesant, zic eu.

Iar la Prater, ai ocazia sa iti creezi amintiri. O tura cu roata cea mare iti ofera o vedere asupra unei parti maricele din Viena, dar mai ales asupra targului de Craciun de la baza care se vede superb! Si mai era o cladire, undeva in departare, care era luminata ceva in genu “Deck the Halls” pentru cei care au vazut filmul, adica practic avea o adevarata animatie pe peretii sai.  IMG_6994 IMG_7032IMG_7019 IMG_7020
IMG_7011 IMG_7024Si ma cam felicit pentru ca mi-am luat manusi,plover si aceste urechiuse roz pentru ca serile in Viena nu sunt chiar calduroase. Iar eu zic sa nu te bazezi doar pe vinul fiert si sa iti iei si ceva haine care sa te incalzeasca.  IMG_7029

IMG_6989

Leave a Reply

