All Burgundy

IMG_6962(1)IMG_6959(1)

O prietena mi se vaita ca nu am mai avut de un secol un “look post”. Si cam avea dreptate. Dar in ultimul timp am fost…pfff. Desi trebuie sa recunosc ca nu scoala mi-a mancat tot timpul, am pierdut orele in care puteam sa imi fac poze si sa impartasesc idei despre moda, haine etc. cu voi, dormind. Acum, parca regret. In fiecare zi, in drum spre liceu treceam pe langa un stejar ce s-a facut auriu datorita toamnei si ma gandeam cat de tare ar fii un shooting acolo. Bineinteles ca am tot amanat pana cand i-au cazut toate frunzele. La fel s-a intamplat si cu pomii din gradina. Dar am spus stop! Nu pot lasa toamna si ale sale culori (care le ador!) sa mai treaca pe langa mine.

De la fereastra camerei mele se vede o tufa visinie absolut superba in acest anotimp. Si nici nu pot descrie cat de minunat apune soarele in curtea mea. Deci, m-am inaramat cu aparatul de fotografiat si inspirata de tufa:)) am optat pentru un outfit all burgundy. Is burgundy the new black?

IMG_6976(1) IMG_6979(1) IMG_6984(1)

One thought on “All Burgundy

Leave a Reply

