Motivation

Mai iau o gura de cafea, dar se pare ca nu prea isi face efectul. Imi vine sa adorm cu capul pe Abbe-and-GirlsWEBbirou. Ma iau un dosar, mai citesc un contract. Sunt atat de obosita. Adevaraul este ca desi mi-am dorit acest job de candam realizat ca nu ma pot face printesa, cateodata chiar am nevoie de ceva sa ma motiveze, sa ma tina in priza. Imi place ceea ce fac si nu vreau sa ma las pe tanjala.

Si atunci iau obiectul care cu siguranta se gaseste pe fiecare birou, il ridic si incep sa il anlizez. In cazul in care nu te-ai prins despre ce era vorba, tineam in mana o stampila. Si da, ce fel de om isi gaseste motivatia in niste stampile?! Ei bine, aceasta este un speciala, una Colop.  Este personalizata. M-am gandit la atatea variante cand am cumparat-o: un peisaj tropical cu un ocean alblargeastru care sa ma duca cu gandul la vacanta, sau o poza amuzanta cu catelusul meu, sau cu familia ca sa stiu ca am mereu pe cineva alaturi. Dar cu toate astea, varianta castigatoare a fost o imagine simpla: un fundal turcoaz pe care scria cu litere aurii “Perfection is never achieved, so you need to go on working”, un citat care l-am gasit in adolescenta intr-o revista de moda si care chiar nu ma lasa sa devin superficiala!motivation

Acest articol a fost facut pentru SuperBlog 2014. 

One thought on “Motivation

Leave a Reply

